Naše letadla

Cessna 152

Cessna 152

Cessna 152 byla představena v roce 1977 jako nástupce modelu C-150. Celkem bylo až do roku 1985 vyrobeno přes 7 500 kusů včetně licenční výroby ve Francii (Reims Aviation). Hlavní odlišností od "stopadesátky" je výkonnější motor Lycoming O-235 o výkonu 110 hp. Náš letoun OK-AVK je vybaven pro lety VFR a jehou domovskou základnou je Plzen-Líně. (zobrazit celý článek)

Cessna 172R

Letoun Cessna 172R OK-RUM je vyroben v roce 2007. Jedná se o první Cessna 172, která má motorem vstřikované palivo. Celkový počet nalétaných hodin je méně než 2 000 hodin. Maximální vzletová hmotnost 172R je 1 450kg. Tento model přinesl řadu vylepšení, včetně nového interiéruse zvukovou izolací, nového víceúrovňového ventilačního systému, standardního čtyřbodového interkomu.  Letoun OK-RUM je vybaven systémem Garmin 1000, který integruje veškeré přístroje a avioniku pro lety IFR do dvou obrazo… (zobrazit celý článek)
SK-61 Bulldog

SK-61 Bulldog

Scottish Aviation Bulldog (vojenské označení SK-61) je britský cvičný letoun v uspořádání sedadel vedle sebe, navržený původně společností Beagle Aircraft. Britské královské letectvo objednalo 130 kusů v roce 1972, kde byly poté hojně využívány a to především jako letouny v University Air Squadrons. Náš letoun byl poté vlastněn švédským letectvem, kde plnil funkci cvičného letounu. Prokazatelně zdokumentovaná historie tohoto kusu prokazuje, že letoun nebyl nikdy během předchozího provozu… (zobrazit celý článek)
Piper PA-28 Archer

Piper PA-28 Archer

Piper 28 byl poprvé představen v roce 1961 a svou dolnoplošnou koncepcí představoval protiváhu letounům Cessna 172. V různých výkonových verzích se model vyrábí dodnes, postupně pod jmény Cherokee, Archer, Dakota nebo Warrior. Již bylo vyrobeno přes 30 000 kusů, což Piper 28 řadí mezi nejrozšířenejší čtyřmístné turistické a sportovní letouny na světě. Letoun PA-28-181 Archer III provozovaný Aviatickým klubem je vybaven motorem Lycoming o výkonu 180 koní, moderní IFR avionikou (2x Garmin … (zobrazit celý článek)

Piper PA-28R Arrow

Piper Arrow vznikl v roce 1967 z původní čtyřmístné konstrukce Piper 28 Cherokee jako jeho varianta se zatahovacím podvozkem. Pozdější modely Arrow II, III a IV prošly vývojovými změnami v konstrukci, pohonné jednotce a vrtuli. Dosud bylo vyrobeno více než 6 000 kusů typu Arrow a jeho produkce stále pokračuje. ATO Aviatický klub provozuje dva letouny tohoto typu.Oba letouny jsou certifikovány pro IFR a vybaveny nadstandardní avionikou, které dominuje GNS Garmin 430, HSI a stormscope. PA-28R… (zobrazit celý článek)
Piper PA-34 Seneca

Piper PA-34 Seneca

Piper Seneca II s modelovým označením PA-34-200T je druhá generace jednoho z nejpopulárnějších dvoumotorových letadel na světě. Letoun je vybaven dvěma přeplňovanými šestiválci o výkonu 200 koňských sil, moderní avionikou včetně digitálního HSI, Stormscope a autopilota. Je plně certifikován pro lety podle přístojů IFR a disponuje systémem odmrazování křídel, stabilizátoru a vrtulí. Pohodlný interiér pro šest osob nabízí velice komfortní cestování. Cestovní rychlost letounu je od 250 do 30… (zobrazit celý článek)
Cessna 172 RG

Cessna 172 RG

Cessna 172 RG, někdy nazývaná jako Cutlass II, typově vychází z letounů Cessna 172 a 175. Od běžné C-172 se odlišuje zástavbou silnějšího motoru o 180 koňských silách, zatahovacím podvozkem a stavitelnou vrtulí. To vše letadlu uděluje cestovní rychlost 115 uzlů při zachování jednoduchých letových vlastností a příznivé ekonomiky provozu typické pro C-172. Naše C-172 RG poznávací značky OK-ALZ „Rain Dancer“ je certifikována pro lety podle přístrojů (RNAV IFR) a je vybavena moderní avionikou - GNS… (zobrazit celý článek)
Cessna 172 SP

Cessna 172 SP

Cessna 172 SP je zatím nejmodernější variantou osvědčené C-172. Letoun je vybaven motorem o výkonu 180 koní, moderní avionikou a autopilotem. Díky pohodlnému interiéru s koženými sedačkami a vysoké ekonomice provozu je letadlo ideální zejména ke komfortnímu cestování. Aviatický klub provozuje dva letouny tohoto typu. OK-ELA Letoun OK-ELA je vybaven systémem Garmin 1000, který integruje veškeré přístroje a avioniku pro lety IFR do dvou obrazovek – PFD a MFD. Letoun byl vyroben v roce 2005 a p… (zobrazit celý článek)
Přejít na stránku: 1 2



Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

Povinné zimní školení 2024

Vážení piloti,zveme vás na povinné ZIMNÍ školení a rozbor nehod za rok 2023, které se koná v sobotu 27.4.2024 v 10:00 hodin v učebně ČVUT č. B-5 na adrese: ČVUT FD, Horská 3, 120 00 Praha 2.Prosíme o potvrzení účasti Nezapomeňte si vzít zápisník letů a licence. Toto školení je povinné pro všechny pi…

Celá aktualita

Obnovovací seminář FI 2024

Vážení instruktoři, ve dnech 17.-18.2. 2024 se koná od 10:00 v prostorách LKRO obnovovací seminář FI. V případě zájmu kontaktujte emailem Viktora Soukupa-viktor@aviatickyklub.cz

Celá aktualita