Letecké výcviky

Výcvik soukromého pilota

Výcvik soukromého pilota

Pro koho je tento výcvik určen Licence soukromého pilota Vás opravňuje k létání pro vlastní potřebu, ať už pro zábavu nebo např. na služební cesty po Čechách, či do zahraničí. Po jejím získání můžete vozit na palubě své známe, rodinu nebo třeba obchodní partnery za podmínky, že lety nebudete provádět za úplatu.     Co musím kromě praktického létání absolvovat Pokud se rozhodnete pro získání licence soukromého pilota, ze všeho nejdříve vás čeká lékařská prohlídka u leteckého lékaře. Prohlídk… (zobrazit celý článek)

BIR/CB-IR

Pro výcvik základní přístrojové kvalifikace (BIR) si můžete zvolit všechny naše jednomotorové letouny Cessna nebo Piper. K nácviku přístrojových přiblížení využíváme především letiště Vodochody, Karlovy Vary, Ostrava a Brno, v rámci kurzu ale provádíme i lety do zahraničí (zejména na letiště Drážďany, Lipsko, Wroclav nebo Hof). Všichni naši instruktoři pro výcvik IR mají praxi z létání u aerolinek, což je zárukou jejich vysoké odbornosti.   Cíl kurzu: Cílem modulového kurzu BIR/CB-IR(A) je vy… (zobrazit celý článek)

Teoretický kurz BIR/CB-IR

Výuka teoretických znalostí pro BIR/CB-IR Teoretický kurz BIR/CB-IR poskytne uchazečům povinnou teoretickou průpravu pro moduly BIR a navazující výcvik pro dosažení plného IR v rozsahu závislém na uchazečových schopnostech (CB-IR). Vstupní požadavky Průkaz soukromého pilota (PPL) Dovršení věku 18 let Obsah a rozsah kurzu Během 80 hodin formou distančního studia (víkendové studium v kombinaci se samostudiem) se uchazeč seznámí s příslušnou problematikou Zkouška Po obdržení certifikátu o… (zobrazit celý článek)
Výcvik profesionálního pilota

Výcvik profesionálního pilota

  Po získání licence soukromého pilota (PPL) řada pilotů uvažuje o zvyšování své letecké kvalifikace až na úroveň, která by jim umožnila se létáním živit. K profesionálnímu létání je vždy nutné získat licenci obchodního pilota a ve většině případů také kvalifikaci pro létání podle přístrojů. V ATO Aviatický klub poskytujeme výcvik k získání všech potřebných licencí (MEP, IR a CPL), na jejichž základě se budete moci přihlásit k výběrovým řízením k našim či zahraničním leteckým společnostem. Ve s… (zobrazit celý článek)

CPL(A)

Kurz obchodního pilota (CPL) probíhá na letounech Cessna 150, 172 a 172RG, popř. Piper PA-28/PA-28R na českých i zahraničních letištích.   Cíl kurzu Cílem kurzu je, aby uchazeč byl po ukončení výcviku schopen vykonávat funkci velícího pilota letounu nebo druhého pilota jakéhokoliv letounu nasazeného na lety jiné než v obchodní letecké dopravě, vykonávat funkci velícího pilota jakéhokoliv jednopilotního letounu v obchodní letecké dopravě a vykonávat funkci druhého pilota v obchodní letecké dop… (zobrazit celý článek)
SEP IR(A)/PBN

SEP IR(A)/PBN

  Pro výcvik IR/PBN si můžete zvolit všechny naše jednomotorové letouny Cessna nebo Piper. K nácviku přístrojových přiblížení využíváme především letiště Vodochody, Karlovy Vary, Ostrava a Brno, v rámci kurzu ale provádíme i lety do zahraničí (zejména na letiště Drážďany, Lipsko, Wroclav nebo Hof). Všichni naši instruktoři pro výcvik IR mají praxi z létání u aerolinek, což je zárukou jejich vysoké odbornosti.   Cíl kurzu: Cílem modulového kurzu IR(A)/PBN je vycvičit piloty na úroveň odborné … (zobrazit celý článek)
MEP IR(A)/PBN

MEP IR(A)/PBN

Výcvik MEP IR/PBN poskytujeme na letounu Piper PA-34 200T Seneca, který je kromě moderní avioniky (Garmin 430, Apollo MFD, Sandel HSI, autopilot) vybavený také odmrazováním a stormscopem. K nácviku přístrojových přiblížení využíváme především letiště Vodochody, Karlovy Vary, Ostrava a Brno, v rámci kurzu ale provádíme i lety do zahraničí (zejména na letiště Drážďany, Lipsko, Wroclav nebo Hof). Všichni naši instruktoři pro výcvik MEP IR (A)/PBN mají praxi z létání u aerolinek, což je zárukou jeji… (zobrazit celý článek)
ACR

ACR

Cíl výcviku Cílem kurzu je vycvičit držitele pilotních licencí k provádění akrobatických manévrů (vyšší pilotáže). Po dokončení kurzu musí být pilot schopen samostatného letu, během kterého je bezpečně zalétnuta sestava prvků vyšší pilotáže. Vstupní požadavky • Zdravotní způsobilost minimálně 2. Třídy• Průkaz soukromého pilota (PPL)• Nálet 40h ve funkci velitele letounu Obsah a rozsah výcviku Výuka teoretických znalostí se provádí individuálně formou konzultací, anebo formou skupinových sem… (zobrazit celý článek)
Přejít na stránku: 1 2



Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

Obnovovací seminář FI 2024

Vážení instruktoři, ve dnech 17.-18.2. 2024 se koná od 10:00 v prostorách LKRO obnovovací seminář FI. V případě zájmu kontaktujte emailem Viktora Soukupa-viktor@aviatickyklub.cz

Celá aktualita

BIR A CB-IR

Aviatický klub po celý rok zahajuje teoretické kurzy základní přístrojové kvalifikace (BIR) i přístrojové kvalifikace (CB-IR). Oba kurzy počítají s 80 výukovými hodinami samostudia v kombinaci s prezenční konsolidační dvoudenní výukou. Pro více informací ke kurzům resp. rozdíly mezi nimi a přihláše…

Celá aktualita