Naše letadla

Piper PA-28R Arrow

Piper Arrow vznikl v roce 1967 z původní čtyřmístné konstrukce Piper 28 Cherokee jako jeho varianta se zatahovacím podvozkem. Pozdější modely Arrow II, III a IV prošly vývojovými změnami v konstrukci, pohonné jednotce a vrtuli. Dosud bylo vyrobeno více než 6 000 kusů typu Arrow a jeho produkce stále pokračuje. ATO Aviatický klub provozuje jeden letoun tohoto typu. Je certifikovaný pro IFR a vybaven nadstandardní avionikou, které dominuje GNS Garmin 430, HSI a stormscope. PA-28R je díky své … (zobrazit celý článek)
Cessna 152

Cessna 152

Cessna 152 byla představena v roce 1977 jako nástupce modelu C-150. Celkem bylo až do roku 1985 vyrobeno přes 7 500 kusů včetně licenční výroby ve Francii (Reims Aviation). Hlavní odlišností od "stopadesátky" je výkonnější motor Lycoming O-235 o výkonu 110 hp. (zobrazit celý článek)

Cessna 172R

Letoun Cessna 172R OK-RUM je vyroben v roce 2007. Jedná se o první Cessna 172, která má motorem vstřikované palivo. Celkový počet nalétaných hodin je méně než 2 000 hodin. Maximální vzletová hmotnost 172R je 1 450kg. Tento model přinesl řadu vylepšení, včetně nového interiéruse zvukovou izolací, nového víceúrovňového ventilačního systému, standardního čtyřbodového interkomu.  Letoun OK-RUM je vybaven systémem Garmin 1000, který integruje veškeré přístroje a avioniku pro lety IFR do dvou obrazo… (zobrazit celý článek)
SK-61 Bulldog

SK-61 Bulldog

Scottish Aviation Bulldog (vojenské označení SK-61) je britský cvičný letoun v uspořádání sedadel vedle sebe, navržený původně společností Beagle Aircraft. Britské královské letectvo objednalo 130 kusů v roce 1972, kde byly poté hojně využívány a to především jako letouny v University Air Squadrons. Náš letoun byl poté vlastněn švédským letectvem, kde plnil funkci cvičného letounu. Prokazatelně zdokumentovaná historie tohoto kusu prokazuje, že letoun nebyl nikdy během předchozího provozu… (zobrazit celý článek)
Piper PA-28 Archer

Piper PA-28 Archer

Piper 28 byl poprvé představen v roce 1961 a svou dolnoplošnou koncepcí představoval protiváhu letounům Cessna 172. V různých výkonových verzích se model vyrábí dodnes, postupně pod jmény Cherokee, Archer, Dakota nebo Warrior. Již bylo vyrobeno přes 30 000 kusů, což Piper 28 řadí mezi nejrozšířenejší čtyřmístné turistické a sportovní letouny na světě. Letoun PA-28-181 Archer III provozovaný Aviatickým klubem je vybaven motorem Lycoming o výkonu 180 koní, moderní IFR avionikou (2x Garmin … (zobrazit celý článek)
Cessna 172

Cessna 172

Cessna 172 (známá pod obchodním jménem Skyhawk) se na trhu objevila v roce 1956 a vyrábí se dodnes. Za tu dobu se stala nejúspěšnějším čtyřmístným letadlem na světě. Vděčí za to jednoduché ovladatelnosti, vysokému komfortu letu a ekonomickému provozu. Cessna 172 se v sedmdesátých letech také licenčně vyráběla ve Francii. Celkem bylo vyrobeno okolo 45 000 kusů. Naše OK-VVV „Triple Victor" je vybavena a certifikována tak, aby splňovala požadavky na let podle přístrojů (IFR). Vybavení zahrnuj… (zobrazit celý článek)



Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

FNPTII na LKRO

Vážení piloti,Aviatický klub disponuje vlastním simulátorem ELITE třídy FNPTII na letišti v Roudnici. Jde o generické zařízení navigačních postupů, využívající letový model PA28R Arrow (SEP), lehce překonfigurovatelný na PA34 Seneca III (MEP), oba buď s analogovým nebo "skleněným" kokpitem. Využívá …

Celá aktualita

FNPT II SIMULATOR AT LKRO AIRPORT

Dear pilots, at LKRO airport we have an EASA certified flight simulator ELITE Evolution S311 EccoFlyer FNPT II in SEP/MEP configuration, both in analog flight instrument equipment and in full quality E500 glass cockpit (EFIS) including original GPS GARMIN GTN 650 and autopilot. The large screen, hig…

Celá aktualita